home sweet home ♥

Jaa folket, nu är jag hemma igen efter en härlig vecka med familjen som började hos kusinerna i Norrland och som slutade på Orsa camping med familjen. I Norrland hade vi skitbra väder, verkligen som ni läste i mitt tidigare inlägg. Vädret var inte riktigt lika bra i dalarna men det var mysigt ändå. Kallt var det ju inte och nästan inget regn fick vi.
Men jag måste säga att det är riktigt mysigt att tälta och det var härligt att spendera dag in och dag ut med familjen, det är ju trots allt inte så ofta man gör det :)
Men nu är vi hemma och jag måste säga, det är underbart att vara hemma i slöddertälje igen. Tro det eller ej!

Nu ska jag slappna av några dagar och ladda inför resten av veckorna av mitt sommarlov fram tills jag börjar jobba om typ 4 veckor. Och det ska jag göra genom att umgås med mina härliga vänner. Ska försöka hinna träffa så många som möjligt, det är ju trots allt så att grundskolan är över och om man inte anstränger sig så kommer man glida ifrån alla som man inte träffar varje dag längre. Och det är ju lite onödigt efter allt man gått igenom, tycker jag :) Så träffa många vänner är det jag mest planerar nu resten av sommaren, och göra en massa annat skojj också! :D

Och då kan jag också meddela att jag kommit in på mitt 1 handsval i gymnasiet, så nu blir det Vackstanäs gymnasiet 3 år framöver och det är där ni hittar mig i höst! :) Känns väldigt bra faktiskt, finns ju några gamla kära klasskompisar som börjar samma gymnasium och förhoppningsvis blir det flera! :D haha men det känns skitbra faktiskt.

Det var allt för mig för tillfället, kommer snart tillbaka med lite av varje... veckans snygging, lite låtar, veckans citat och lite sånt. Så vi hörs lite senare.
Puss sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim