ny design

Hejsan svejsan:)
blev ingen uppdatering igår heller tyvärr, vet inte men jag tänker inte så mkt på bloggen nu på sommaren. Men jag lovar att jag ska bättra mig! :D
Igår fixade madde en ny design till mig, så nu är min blogg fräsh igen, hehe :) har precis ätit och nu ska jag installera sims samtidigt som jag kollar på några avsnitt av aa :D ååh älskar det!!!♥

Låter lite konstigt men jag längtar faktiskt till första dagen i skolan! :D

Puss ♥


Det suger att de slutat gå på teve!!! :/


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Jag längtar faktiskt också till första skoldagen!! :D<3 Vi måste hitta på nått någon dag!!

2011-07-11 @ 21:00:04
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim