14 timmar

Hejsan bloggen!
Igår kväll somnade jag runt 2, låg och kollade på prinsen och jag, den första filmen i min ensamhet med ett sovande barn bredvid mig. Sen sov jag heeela natten och vaknade av att mamma ringde och påminde mig om att jag skulle hämta Lea klockan 5. När hon ringde var klockan tjugo i... Så jag har sovit i 14 timmar inatt, fan va det känns bra!
Förövrigt så skulle jag egentligen ut idag men jag är tråkig och stannar hemma för att jag inte orkar fixa mig, inte så kul när man sovit hela dagen och har ont i huvet..

Men jag blir så irriterad på andra saker, t.ex. att det alltid är jag som ska höra av mig om man ska hitta på nått! Den här veckan tänker inte jag höra av mig om nått sånt till någon, vill nån hitta på nått med mig får dom höra av sig till mig för jag tänker inte höra av mig...
Och nu när jag besämt mig för det så kommer detta bli en himla tråkig vecka, sitta hemma hela veckan och ha tråkigt, fan vad jag hatar lov...
Längtar tills man kommer bort från södertälje.

Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim