hajk och bal, mer om det imorgon!

Go'kväll!
Kom hem från hajken vid 10 imorse och vid 11 blev Linnea  upphämtad och då somnade jag i MIN varma sköna säng. Sen sov jag ända till typ 3-halv 4 då jag åt och började kolla på en film men då höll jag på att somna framför datan så jag stängde av och somnade igen. Då sov jag till typ 10 nu på kvällen. Nu har huvudvärken kommit (kan bero på att jag inte sovit alls i natt) så ska tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och duscha (somnade så hann inte göra de tidigare) och sen soooooova. Imorgon ska jag iväg med familjen på förmiddagen, lovar att berätta mer om både bal och hajk imorgon då jag även lägger in lite bilder :) puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim