sorry

Förlåt för noll uppdatering igår men jag hade fullt upp med att kolla på andra avenyn avsnitt på youtube (a) haha så det var så jag spenderade gårdagen och kvällen, så nu vet ni det! :)
Imorse var det teve och sånt som gällde och nu lite senare på kvällen var man och övningskörde, först i almnäs och sen heeela vägen till coop och därifrån hem hit igen :D det börjar gå riktigt bra dehär nu! ;)
Morgondagen ska spenderas med saknade Linnea och vi ska förhoppningsvis till skansen om vädret är på vår sida, lite kul måste man ju få ha ;) haha men om vi åker dit så lovar jag att det kommer bilder imorgon! Sen så sover hon över här imorrn då också förmodligen :) så det blir en rätt najjs dag ändå, fast det är såklart om vi har vädret på vår sida! Nu ska jag äta lite glass och sätta på en film, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim