bowling

Igår kväll efter kalaset var vi iväg till heron city och bowlade och det kändes som att jag va en av dom som fick mest poäng ;) haha grym man är! Nejmen det va skitkul! När vi kom hem därifrån kollade vi på deadline och sen började jag och madde kolla på en annan film när de andra somnat, men vi somnade också x'd jaja idag vet vi inte vad vi ska hitta på ännu men vi hittar väl på nått, känns som om jag börjar bli sjuk också, igen -.- jag orkar verkligen inte, idag måste jag plugga också eftersom jag inte gjorde det igår och jag har prov på tisdag -.- menmen vi hörs när vi hörs, puss ♥


Solblekt hår och osminkad, freeeeeesh!! Not haha
Känns som att sommaren borde komma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim