home sweet home

Nu har jag kommit hem efter ytterligare en dag i skolan, ganska seg men ändå snabb dag. Först so, sen no och till sist engelska :) Efter skolan drog man ner på stan med tjejerna och köpte jacka och kollade runt på lite annat smått och gott, det var som alltid trevligt och nu sitter jag här hemma och har precis ätit middag :) Ska ta och ladda ner the pianist och sällskapsresan och skriva lite arbeten till dom och sen ska jag väl göra nått annat. Tror dock inte att jag hinner med så mkt mer efter det men man kan ju alltid hoppas ;) Imorgon är det iaf fredag och jag ska förhoppningsvis spendera min dag med mina underbara vänner, tummen upp för det! (y)
Vi hörs mer senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim