the orphan

Blev inga inlägg igår och det berodde på att jag inte hade lust eller tid att skriva nått :) igår fick jag iaf tillbaka mitt np i biologi och det klarade jag! haha stolt och på spanskan började vi kolla på sällskapsresan, haha jag och erika hade lite kul åt hajfenan ;) Linnea sleepade här också så igår efter skolan åkte vi till donken och åt och sen till maxi och köpte choklad, mums! Träffade även ett fyllo på bussen som sa att vi var hans döttrar, lite kul hahah ;)) På kvällen kollade vi på desperate och efter det på en asäcklig film; The Orphan. Shit asså, verkligen en film att rekomendera! Idag då, åkte till skolan imorse och hade sååå sega lektioner. Bild, musik och slöjd. Efter det åkte jag och Linnea hem hit och kollade på filmen igen x'd haha nu har hon gått och jag håller på att somna, ska vänta till min serie börjar ikväll vid 10 innan jag får sova ;p haha vi hörs senare, puss ♥




Mums, mina och Linneas favoriter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim