vår? hell no!

Precis när man trodde att våren var påväg och mådde så bra av att solen lyser och värmer en när man går till matsalen eller bussen så börjar det snöa igen, fuck! Alla vill vi ha våren hit ju :( Jaja skolan idag då, gick bra. So, no och engelska. Efter skolan drog man ner till stan med sötaste erika och kollade sommarjobb på bikbok, men tyvärr va de upptaget :( sen vidare till donken där vi tjockade oss med pommes medans vi snackade lite skit om nästan allt. Riktigt skönt att prata om allt me någon ibland, måste verkligen göras oftare!! Det roliga är att vi alltid hamnar på donken när vi snackar om sånt hon och jag, haha! Nu har jag precis kollat klart filmen; Love and other drugs och jag måste medge att filmen va lite seg. Nästan så att man inte orka kolla på den för att de inte hände nått --> ingen höjdare enligt mig alltså :) Nu ska jag göra nått roligare än datan, nämligen plugga inför NP biologi som vi har på onsdag -.- In my ass! Hörs senare, puss på rumpan! ♥


Äre han som är snygg eller?! Ohja!


Ingen höjdare direkt, men sådär bra iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim