en sån där dag.

Skola och onsdag idag, brukar vara den jobbigaste dagen på hela veckan eftersom jag inte tycker om varken bild, musik eller slöjd men för första gången på länge hade jag faktiskt kul på alla de lektionerna :) på bilden skulle jag, katja och eve spela in en film och där ingick "mat" så man fick både cola och wienerbröd under lektionen och sen musik där jag för första gången spelade piano, haha gick inte så bra! Sen slöjd då jag och katja gjorde klart vårt vackra hjärta som lärarna ska få när vi går ut nian :) för övrigt så har det varit en "sån där dag" idag, då jag inte orkar med nånting bara vill gå under jorden. Känner mig oduglig och grejjer men sånt går ju över lixom. Annars så måste jag bara säga att mina vänner är underbara, galet hur underbara de är! ♥
Nu tänker jag lägga upp bild 6 och sen plugga tills off the map börjar om några timmar, puss ♥


grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim