fixat & klart

Nu har jag gjort mitt omval, det löste sig till slut iaf och det känns bra! Men är ganska irriterad på vissa personer nu igen, det är ju lixom jättemoget att säga att en klänning skulle passa bättre på nån annan. Vi alla vet ju att den passar så jävla mkt bättre på Linnea. Att dom säger sådär är ju bara för att dom är så jävla svartsjuka! Att sjunka så lågt att man tom ber sina kompisar skriva att "hon" passar bättre i den klänningen bevisar ju bara hur himla osäker hon är i sig själv. Aja, jag vet iaf att Linnea kommer vara skitsnygg i den klänningen och det vet alla andra också. Iaf, nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng och kolla på film tills jag somnar, imorgon blir det nog att åka iväg med familjen :) vi hörs mer då, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim