första gången

För första gången på väldigt länge känner jag mig ganska säker på ett prov i spanska som jag knappt pluggat på, har faktiskt glömt bort hur härligt det faktiskt känns att inte behöva plugga som en tok för att få ett G lixom. Men vi får väl se imorgon hur säker jag var, för jag tänker inte lägga ner speciellt mkt tid på att plugga på det. Så upp till bevis imorgon ;) jaja har bara 15 sidor kvar av de 50 som jag måste läsa i anne frank idag, tror att jag ska läsa lite mer än det om jag orkar så har jag lite mindre att läsa imorgon ;) haha smart chey! (y) Men vi hörs mer imorgon, nu ska jag plugga lite på judendomen som vi har test på imorgon och sen duscha och efter det läsa. Vi hörs mer imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim