hemma i sverige

haha det låter som jag har varit utomlands, haha fast det har jag ju på ett sett även om det bara var i finland ;) resan har vart hur bra som helst förutom vädret som inte vart så bra som jag hoppats men man ska inte klaga.
Jag har iaf ätit god mat, ätit den godaste glassen i världen (finlands glass), mått illa och kollat på snygga killar. Det är faktiskt första gången på länge man ser så många snygga killar på en finlandsfärja, haha brukar aldrig vara några killar där. Men man hade väl tur den här gången antar jag haha :)) ögongodis!
Båten har gungat också så det är klart man ska må illa också men det gick över, nu är jag iaf hemma och ska snart packa upp väskan och vila lite, är skittrött!
Vi hörs mer senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim