knas med blogg.se

Jahaja, jag har struntat i att blogga nu senaste dagarna för jag märkt att mina inlägg inte publicerats ändå. Men nu hoppas jag att det löst sig och nu tänker jag börja blogga som vanligt igen! ;)
Sen vi hördes senast har det inte hänt så mycket, men jag kan säga att tröttheten på skolan har börjat komma fram till mig nu, känner att jag inte orkar engagera mig i skolarbeten och prov osv. men som tur är så är det ju bara några veckor kvar till sommarlov! Känns hur härligt som helst. Och sen har jag hunnit ha 2 nationella prov i matte, (och det tredje och sista har jag imorgon) och hunnit bränna mina axlar och vader i solen de senaste dagarna. Så nu blir det att gå med långbyxor och långärmat tills brännan lagt sig lite ;) haha jag kan faktiskt inte hålla med om att värmen som vi haft nu senaste dagarna vart speciellt positiv för min del, har haft sprängande huvudvärk varje dag fast det beror nog på vätskebrist vilket leder till att jag inte orkar fokusera i skolan, vilket är det viktigaste jag måste göra nu sista veckorna... osv osv :) haha så aa, värmen kan komma när man slutat skolan, under dagarna och lektionerna så kan det mer än järna få vara lite svalt så man slipper dö innan man ens gått ut nian ;) haha okej nu sitter jag och pratar massa skit igen, ni får ursäkta men det blir så när man inte kunnat blogga på några dagar, allt kommer lixom på en gång! Men jaa, tänkte också klicka hem ett par converse idag, tror nog bestämt att det blir ett par vita som passar så bra nu till sommarn och sen så vill jag mer än allt jus nu åka iväg och handla lite sommarkläder. Har lixom inga shorts eller någonting jag kan tänka mig att ha på mig nu mer, så det är ett måste. Måste också bara påpeka att jag fyller år om exakt en vecka idag, och då kan man ju hoppas på att jag kan åka iväg med familjen och köpa lite grejjer jag vill ha ;) hahahahaha skoja nejmen nu orkar jag faktiskt inte skriva mer,  men några bilder från dagarna ska ni iaf få hihi hörs mer senare, puss ♥






(vet att vi är grymma) haha ;)


Vit/röda ben för the win! som numer är rööööda :(


tacos ♥


hihi vi gillar att sjunga jättehögt :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim