lager 157

Godkväll! :))
Idag gick jag upp vid kvart över 9 typ och åt frukost, sen hoppade jag in i duschen och när alla var klara åkte vi till hälleforsnäs eller nått sånt, vi skulle åka till lager 157, har hört från många att det är skitbra där men jag hade nog för höga förväntningar, hittade ingenting förutom ett par mjukis och två par solbrillor :)) men det solbrillorna behövdes ju så så waste of time var det faktiskt inte :) när vi gått klart där inne fikade vi utanför på cafét och sen åkte vi hem :) när jag kom hem åkte mamma och pappa iväg för att bla hämta ut mina converse som kommit, gissa om jag är glad!!! :D haha och medans jag väntade kollade jag på hsm 3 på disney channel ;) sen fick jag ett samtal och några minuter senare stog Linnea utanför dörren :) vi kollade på the proposal och sen gick hon till erika, får se om jag joinar dom senare och om vi hittar på nått, ska upp ganska tidigt imorrn eftersom jag ska iväg med familjen igen :) men vi hörs mer senare ikväll, puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim