lovar!

Hejsan alla sötnosar!
Vet att jag inte börjat på listan än men jag lovar er att göra det om en liten stund. Först tänkte jag ändå berätta lite kort om min dag.. :) Igår innan jag somnade låg jag och läste anne frank tills jag knappt kunde hålla ögonen öppna och till sist visste jag inte ens vad jag läste.. haha lite skumt men jag var skittrött och behövde verkligen sova så jag la ner läsandet och sov istället, trots att jag hade 25 sidor kvar att läsa innan boken var utläst. Men det löste sig på bussen imorse då jag läste klart resten. Hade också matte nationella idag, 2 delar och jag kan inte säga att det gick uselt men efteråt när man hörde runt med andra kom man på att man gjort fel på vissa grejjer. Glömde också skriva mina uträkningar på andra delen :( slarvfel där, haha! Jaja efter skolan åkte jag och Linnea hem hit och kollade på hata göteborg eftersom vi ska göra en filmrecension i skolan, så den ska jag skriva klart nu, men först...den första bilden! Kommer i ett annat inlägg, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim