övningsköra

Hejsan!
Imorse vaknade jag med en hemsk magvärk men jag var tvungen att släpa mig till läkarn ändå och göra min astma undersökning, gick väl bra men efter 4 doser medicin kunde jag knappt gå för jag skakade så mkt, menmen det gick över. Åkte hem och la mig i soffan med en cola och värmekudde på magen och tog en ipren. När madde kom hem runt 4 var värken borta och hon åkte till stallet och jag och mamma övningskörde lite igen, går faktiskt riktigt bra! :)
Imorgon är står det orientering på schemat, hoppas bara det inte blir regn så man slipper bli dyngsur som sist vi var där. Det värsta är att man måste GÅ hem därifrån... jaja men nu blir det plugg resten av kvällen, snart är veckan slut, en dag kvar i skolan och det är fredag! :D haha hörs mer senare eller imorrn, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim