pluggsöndag!

Godmorgon världen, vilken underbar dag! :)
haha skoja, Linnea har precis åkt hem :) igår åkte vi från nykvarn vid 4 typ och när vi kom hem till mig duschade jag och sen fixade vi oss lite, sen vid 6-halv 7 gick vi till bror och matade katterna och sen hem och hämta pengar o så, sen tog vi bussen ner till stan där vi käkade middag på donken :) efter det drog vi iväg och solade och sen hem och byta om till lite varmare kläder. När vi gjort det mötte vi upp sebbe och ante och var med dom resten av kvällen, hahah :)) det var väl lite kul och vi typ somnade direkt när vi kom hem vid 12 typ :) nu ska jag iaf plugga klart så mycket som möjligt så kan jag se fram emot en kryssning med familjen nästa helg och då kan jag njuta av att allt plugg i nian förhoppningsvis är klart! Vi hörs senare då jag även lägger in bilder från i fredags, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim