sista dagen med plugg (hoppas jag)

hejsan.
skolan idag gick okej, hela dagen flöt på i lagom takt och jag hann göra klart en hel del faktiskt! Bara typ 4 grejjer kvar :/ men det löser sig! hoppas jag haha
efter skolan åkte jag till läkarn och efter det drog jag och Linnea ner på stan, köpte en bh till min balklänning och en ring (a) haha sen hem och nu plugga direkt. Just nu håller jag på med min komplettering av livsmedelskemin och jag kan inte en enda jävla fråga! :( hoppas det löser sig också! Skriver mer när jag pluggat klart, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! Kika gärna in min =)

2011-05-31 @ 20:02:35
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Ja, just det! Hoppas att det inte är så! Jaa, tack! Det är faktiskt lite pirrigt, men det känns inte som om att det är imorgon bitti vi ska åka!! :D<3

2011-05-31 @ 20:18:59
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim