snö och regn

Jaa, idag har det regnat och snöat hela dagen. Först imorse så snöade det som jag vet inte vad, typ snöstorm :s men sen började det regna istället, och det är ju självklart bättre än snö! Och jag kan hålla med om att det är galet mysigt med regn såhär på våren, men inte när man själv är utomhus.. Jaja nog om det. Skolan idag var chill, no först gjorde inte så mycket, sen spanska prov som gick skit. Haha va svårare än jag kunde föreställa mig så blir nog omprov på det! Sen so, de där testet gick bra och sist svenska då jag läste anne frank hela lektionen. Det var min dag det, efter skolan åkte jag ner på stan med tjejerna och köpte ny mascara och sen gick vi till donken och köpte McFlurry, fast den fick ätas inomhus idag efter som vädret inte var det bästa. Sen tog jag bussen hem och nu har jag precis ätit. Ska läsa ut anne frank nu och sen ska jag plugga lite matte till np på torsdag, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim