sommarjobb

hejsan, min dag har bestått av skola och läkaren. Först imorse åkte jag till läkaren och kolla lite grejjer sen vidare till skolan där man hade en halvtimmas engelska, sen avslutade vi HLR undervisningen och "redovisade" det, sen stuga, lunch och hemkunskap. Vår sal har äntligen blivit klar och den vart grym! Efter skolan åkte man ner på stan en snabbis med Linnea och kollade lite och sen bussen hem. När jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev, mitt efterlängtande sommarjobb! Fan va härligt :):):) Nu har jag iaf precis ätit och snart kommer bror hit och äter tårta :) vi hörs mer senare, puss ♥

Mina och Eves grymma bullar, skitgoda! ♥


Lite suddig bild :(

Kommentarer
Postat av: Eveliina

Vart fick du sommarjobb? :)<3

2011-05-16 @ 18:34:19
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim