stolt över mig själv!

Jaa, känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv efter att ha gjort klart min textanalys i tid för en gångs skull, känns bra men nu är det nästa uppgift som väntar... men inte sluta nu utan fortsätta jobba i snabb takt så kanske jag hinner få några betyg om några veckor om jag har tur!

Min dag idag har varit betydligt bättre än igår, idag har jag känt mig fri. Jag har fått reda på mina "betyg" i spanska och hunnit göra klart 2 uppgifter i skolan, haha men jag fattar inte vad som har hänt med klassen bara, den har blivit helt störd. Man fryser ut folk och jag och tjejerna som har sett allting hända kände att vi var tvungna att göra något åt saken idag. Så nu hoppas jag att det känns lite bättre för personen det gäller! ♥
En klass är en klass lixom, man ska kunna sammarbeta i skolan även om man inte är bästa vänner, så känner iaf jag men det verkar som om vår klass har gått in i väggen eller vad man ska säga. I sjuan tex så umgicks alla med alla och alla var vänner men med tiden har allt förändrats sakta men säkert. Numera kan man gå ut i korridoren och höra folk snacka skit om andra i vår klass, lixom varför snacka skit egentligen? Att snacka skit är jävligt lågt, och i slutet av nian lixom så ska inte sånt hära behöva hända. Alla är en egen person lixom, man ska inte behöva ändra på sig för att "passa in", man ska vara sig själv annars är man ju inte sig själv. Ja ni fattar nog, men jag tycker bara att vår klass har blivit skum, och det är jag inte ensam om att tycka.

Skriver mer senare, nu ska jag plugga lite till innan jag ska avsluta för dagen och ladda upp för ett besök hos läkarn imorrn och kanske (förhoppningsvis) få reda på varför min medicin mot astman inte hjälper och varför jag får parkinson när jag tar den, haha sorgligt jag vet men jag börjar verkligen skaka som ett asplöv när jag tar astmamedicinen... :) haha spännande att se hur mkt jag skakar imorgon när jag måste ta runt 5 doser hos läkarn... ;) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim