underbara väder

Tjenixen!
Idag är det onsdag och jag hade sista np i nian idag i matte, kan ju säga att det inte gick ett dugg bra! Grymt otaggad var jag och jag kunde i stort sätt ingen fråga -.- Men jaja, nu är det iaf över för den här gången och nästa np kommer i gymnasiet, på tal om gymnasium har jag börjat tveka lite, jag vet inte längre om jag vill gå media men snart är det för sent att ändra på det, på fredag är sista omvalsdag... vi får se hur jag gör! Idag i skolan var jag inte riktigt mig själv heller, värmen eller har jag blivit skoltrött? Jag var helt borta, märkte inte när folk pratade med mig och hade bara lust att gå under jorden! Men nu är det bara imorgon kvar och sen fredag men då ska vi bara springa i skolan och sen är det HELG!!! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, förhoppningsvis spenderas den med tjejerna mina eller något annat. Men nu måste jag pallra mig ut i köket igen och plugga lite till inför livsmedelskemi provet jag har imorgon, när ska alla dessa prov ta slut? -.- Lite onödigt att lägga alla prov ´samma vecka o grejjer -.- men vi hörs mer imorgon, puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim