you're out of my life!

Den här skoldagen har verkligen sugit balle, inget har gått som det ska idag. Först so och nån jävel från klassen fick läraren att tvinga med oss alla att gå ut och gå -.- och sen va vi tvungna att sitta och lyssna på några gubbbar från fältarna -.- sen har några andra i klassen bara vart allmänt kaxiga, äckel säger jag bara! Och att dom sen planerar saker de ska göra med den så kallade "klassen" bakom våra ryggar, det är ju jättemoget verkligen! Inte för att vi skulle följa med dom ändå om dom skulle fråga, man vill ju inte skämmas att gå nånstans med dom... och bara så ni vet så gäller dethär verkligen inte alla i klassen, det finns riktiga underbaringar men jag tänker inte säga några namn men kan säga att det är 5 personer i klassen som är så himla dryga, kaxiga och tror att allt som har med klassen att göra kretsar kring dom heeeeela tiden. Som tex vår klasströja, alla ska vara nöjda med trycket man valt, right? Men så fort jag, linnea, erika eller ajla säger att vi inte vill ha just det trycket så väljer dom det, så himla omoget. Och det är lixom som att bara deras åsikter räknas, alla andra måste bara leva efter deras villkor typ. Så därför beställde vi inga tröjor, och måste säga att tröjorna blev jävligt fula också! Som ni kanske märker har min dag vart katastrof, jag och linnea har varit emot alla i klassen idag, snackat skit, skrivit liiite ord om dom osv, haha men som sagt så gäller det bara vissa ;)
Och den där bildlistan också, fick lust att ändra om lite på den... så jag tänker byta en bild på mig själv till en bild från i somras. Bara så ni vet asså :) Lägger in den strax, måste bara redigera bilden lite, mohahahahaha ni är ute ur mitt liv!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

men haha, carro det är bättre att säga det till dom än att skriva det på bloggen. Och om vissa är för omogna att gå i 9an kanske dom ska trappa ner lite och gå om några år? En klass ska kunna komma överens, men det går bara om alla vill. ;)



Dock vet jag att ni har vissa retards.

2011-05-12 @ 21:55:12
URL: http://rednaldron.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Precis sådär har det blivit i våran klass också!! Åh, vad jag hatar det!! Jag har ju inte lust att ens gå på balen!! Alltid samma slampa som styr och ställer med killarna som svansar efter henne!! Och jag lovar att hon är det jag skrev, såå himla irriterande!!

2011-05-13 @ 13:41:31
URL: http://eveliinass.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag?:)



Nu kan du ta chansen att vinna veckans bloggintervju, där jag ställer frågor om dig och publcerar detta på bloggen; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment



Du kan även ta chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-13 @ 13:59:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHAHA, Evelina jag ser de du ser. De är precis som carro & du har skivit.. äckligt jobbigt. Ser fram emot att sluta den här skolan & klassen bara starta om på nytt.

2011-05-16 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim