all I want for christmas is you

Tjeena! :)
Idag är det lördag, vaknade imorse runt 10 kanske gick upp och kollade på trubbel i paradiset och sen vid 3-4 lagade jag tacos åt familjen, så jäkla gott! :D haha efter det har jag städat rummet och hängt upp julstjärnan! Kan inte fatta att det är första advent imorgon, första advent lixom?! Helt sjukt, tiden går fort! Redan första advent och vi har fortfarande inte fått någon snö och det är inte så himla kallt ute heller? Vad har hänt lixom? :o förra året den här tiden hade vi hur mycket snö som helst!
Börjar bli lite nojig nu, haha ingen riktig jul utan snö ju :/ men den kommer nog så småningom :) Bara den kommer innan julafton! :D haha
Funderar på om jag ska gå och baka lite småkakor nu eller om jag ska vänta med det tills imorgon? Isa måste badas också och vet inte vilket av det jag ska ta ikväll, är sjukt sugen att kolla på någon riktigt mysig julfilm också, älskart! Ååh, längtar till julen! :D inte långt kvar nu!
Men ska fundera lite till på vad jag ska göra resten av kvällen, hörs kanske senare!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim