as lyckad kväll!

Hejsan sötnosar!
Nu är jag hemma igen och jag måste säga att jag inte var tagagd alls igår för att dra till strängnäs! Men det ändrade sig när jag kom till Linnea :) Vi tog sen tåget till strängnäs hem till Louise där andra Louise var också och fixade oss. "festen" var precis utanför henne typ så när vi var klara drog vi dit. Måste säga att det var riktigt segt i början men sen så, fan va kul vi hade!
Det som hände i strängnäs stannar i strängnäs! ;) Haha kvällen var underbar, mycket dans och skratt och jag har nog inte haft så kul på länge :)
Även fast det stog folk och bokstavligt talat slickade på varann runt väggarna så hade iaf vi kul, tycker det är lite överdrivet iaf, lite diskret kan man fan vara. Get a room. Jaja nu är jag iaf hemma och är sjuuukt trött, ont i fötterna och rumpan (?) hahah konstigt nog! Men det är det värt!
Men inte ska jag sova inte! Ska fixa lite frulle och lägga mig i soffan o glo på teve. Vid 11 kommer syster o hämtar mig och vi åker o köper hem pizza. Sooom jag har längtat, har vart sugen på den där jävla pizzan i typ två månader snart och fortfarande inte ätit den så nu är det dags! :D haha men vi hörs kanske senare, hoppas ni hade en bra dag igår ni med!
puss mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim