I will never be the same without you

Tjenamorsen!
Jobbet idag igen då, höll på att avlida när jag var tvungen att gå upp halv 5 imorse, seriöst va trött jag var! Lite bra att det var kallt ute så man piggna till haha ^^
Kom till jobbet, arbeta my ass off (haha) skratta lite åt degarnas "magar" med min arbetskompis :D haha och ja, bakade bröd och bullar! :D haha
När jag kom hem vid halv 3 satte jag mig direkt och kolla på teven i hopp om att slippa somna idag igen men efter jag sett gårdagens desperate housewives så somnade jag iaf, lyckades inte alltså :/ men kan inte göra så mkt, är inte van att gå upp så tidigt och jobba men förhoppningsvis vänjer jag mig! Nästa vecka jobbar jag ju som sagt på eftermiddagen istället tyvärr..
Men iaf, inte bra att sova på dagen... det blir så jäääkla kallt o så mår man ännu dåligare sen när man vaknar :( elller iaf jag. Nu har jag precis ätit en välbehövd middag med la familia och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Sen är det bara att dejta sängen! :D
Två arbetsdagar kvar innan helg, skööönt!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim