idag tar mitt älskade höstlov slut!

Goddag mina kära vänner!
Idag är det söndag, sista dagen på höstlovet (lite sorgligt) och jag kunde äntligen sova längre än till 9! Vet inte vad som hänt haha vaknar alltid av mig själv klockan 9 och det är sjukt irriterande men ändå ganska bra för då sover man inte bort hela dagen! :)
Men det är det söndagar är till för, sova bort o slappa. Så idag vaknade jag halv 12, snacka om skönt! Men blir alltid så seg när jag sover så länge :( Aja, kom iaf precis ut ur duschen och nu ska jag städa mitt rum lite snabbt och sen lite senare kommer storasyster hit med sin familj och dom ska äta middag här så det ska bli trevligt! Alltid trevligt med besök ;)
Sen ikväll måste jag lägga mig tidigt igen, upp 4 imorgon och jobba igen :) haha usch hur ska jag orka ta mig upp?!  haha men de klarar jag!
Vi hörs senare, puss ♥


Gammal bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim