"Never let the fear of striking out keep you from playing the game."

Hejsan mina underbara vänner, förlåt för urusel uppdatering men har som sagt vart sjuk och inte orkat sitta vid datan. Har vart hemma från praktiken hela veckan och vart sjuk, men nu mår jag liite bättre.
Idag när jag har vart hemma har jag städat rummet, hjälp mamma sy kattbäddar och bakat hallongrottor. Dom vart lite brända men ändå haha glömde dom i ugnen :/ haha o jag "ska bli" bagare :o
menmen nu är det klart, har fett ont i huvet nu men de får man leva med! I helgen är det kattutställning som gäller igen iaf, finns inget bättre att göra nu när jag inte kunde gå och kolla på breaking dawn :( Nästa helg SKA jag se den, om jag så ska gå själv! Bryr mig inte!
Men nu ska jag läsa lite vänners bloggar och sen bara vara social med alla, vi hörs ♥


min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim