the wise men followed the star, the way I follow my heart and it led me to a miracle

Blir så stolt över mig själv ibland! Just nu också för jag har lyckats hålla mig vaken hela dagen :D haha men känner nu att ögonlocken börjar bli tunga så ska nog ta en varm uppfriskande dusch så jag piggnar till lite, eller så går man bara o lägger sig? Men känns liiite för tidigt, så några timmar till måste jag hålla mig vaken ;)
Praktik idag igen dååå, bussen var sen imorse så kom en kvart försent till jobbet, men det spelar ingen roll ^^
efter jobbet kom jag hem och kollade på gårdagens avsnitt av desperate housewives eftersom jag sov igår när det gick på tv (a) sen har jag inte gjort så mycket annat. Men nu som sagt blir det duschen, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim