värsta pojkvänsakademin

Hejsan!
Idag är det torsdag och jag och en annan praktikant hade skitkul på jobbet idag! haha men lite synd att det är sista dagen hon är där imorrn :/ sen skalade jag bort en skinnbit från mitt finger när vi höll på med maten och fyfan va det svider asså :( haha tur att det är fredag imorrn!
Har lyckats hålla mig vaken nu sen jag kom hem och det är ju skitbra men känner att ögonlocken börjar bli skittunga nu så kanske dags att sticka o göra nått så man inte somnar! Vet inte vad men gå runt lite haha så somnar jag inte :D haha men iaf, som ni vet så är det fredag imorgon och det ska bli asskönt! Vet inte vad som händer i helgen förutom att jag kanske drar till strängnäs med linnea till louise och louise nån dag o har de grymt kul! Mer vet jag inte men det återstår att se! :) Nu ska jag upp o gå haha puss vi hörs imorgoooon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim