When I put my lips like this, I want you to kiss me.

Det är helt sjukt hur trött man blir av att faktiskt arbeta, som så många vuxna gör! Har alltid sagt att jag vill bli vuxen, sluta skolan och börja jobba istället. På ett sett stämmer det, tänk att vara vuxen och bara njuta av livet. Visst, alla har sina up's and downs men man slipper alla slags "problem" som man kan ha när man är tonåring. Rädd att inte räcka till, obesvarad/olycklig kärlek med mera men jag är nog inte redo att sluta skolan riktigt än. Visst, jag håller med om att det är jäkla skönt att slippa tänka på läxor, prov och liknande men det tar på krafterna att jobba ska jag tala om för er. Så njut så länge ni går i skolan, själv längtar jag tillbaka. Träffa mina kära vänner i klassen och höra allas röster igen (till o med alla jobbiga lärares röster). Tänk att inte träffa klassen på 8 veckor, mycket hinner hända! Jag går hellre i skolan och pluggar än kliver upp 4 varje morgon för att åka till jobbet!
Egentligen ser jag inte skillnaden med skolan och jobbet. Man går lika långa dagar typ bara att jag börjar några timmar tidigare nu men då slutar jag också tidigare (?) 8 timmar om dagen, ingen big deal? men det gör en väldigt stor skillnad, jag somnar nästan varje dag efter jobbet nu, efter skolan kan man vara hur pigg som helst.
Aja, jag saknar som sagt skolan, 7 veckor kvar. Detta fixar jag!!
Nu (efter att jag vaknat igen efter en slags "powernap") så ska jag ta en uppfriskande varm dusch innan det är dags för ensam mamma söker klockan 8! Om jag orkar vara uppe så länge haha, annars får jag titta på datan imorgon!
Men hur som helst så hörs vi inget mer idag.
Puss ♥
alla har vi våra dåliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim