första dagen..

började inte så bra direkt.....
Fick ett samtal en kvart innan bussen skulle gå av pappa att bussen va inställd, fick lite smått panik men tog sen cykeln till hamn (hade en kvart-tio minuter på mig) så kunde inte andas när jag kom fram och mådde fett dåligt! Men kom iaf i tid till jobbet! Har faktiskt vart grymt kul idag annars! Mycket bättre än jag trodde att det skulle va, så de är ju bra :)
Nu har jag precis lagat käk till familjen som vi ätit och nu sitter jag och håller på att somna :( är galet trött så idag ska jag försöka lägga mig tidigt så jag orkar med morgondagen också! :D men vi hörs kanske senare, annars imorrn,puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim