freedag!

Idag är det fredag och nu har jag vart i skolan sista gången innan jul! Känns bra men är inte taggad alls för praktik
:( men de måste väl göras nu när jag valt en lärlings linje.. Jaja, var bara på två lektioner, hade redovisning innan lunch och sen fick jag ledigt från matten för att åka och kolla efter arbetsskor (som man måste köpa själv) med pappa. Sagt och gjort, vi åkte runt och letade men hitta inga som jag "fastnade" för.. så vet inte riktigt hur jag ska göra med de där, måste ju ha på måndag :/ aja vi får se!
Blir att vara hemma ikväll med, men imorgon blir det andra bullar. Då ska jag nämligen på bio med Linnea och kanske några till och se paranormal activity 3!!!! Oh my god säger jag bara, känns som vi kommer skrika lika mkt som vi alltid gör när vi kollar skräck (a) men jaja, ska bli härligt iaf!
Men vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim