helt fail

Nu efter många om och men och sura miner är vi äntligen klar med vår powerpoint vilket resulterade i hemsk huvudvärk! Så ska ta och hämta ett stort glas med cola för att belöna mig själv, sen ska jag försöka börja på min krönika! Haha duktigt chey hey! Men kan lova er att det aldrig kommer bli av men nu när jag är igång så kan jag lika gärna fortsätta :D haha måste bara hitta nått att skriva om ;) inte det lättaste direkt...
Men skriver inte mer idag, puss ♥


Jag älskar dig finaste, och jag kommer alltid finnas här för dig. Bara att slå en pling om du behöver mig så finns jag där och lyssnar, alltid!
Det kommer ordna sig, men vad som än händer så har du mig! Love you ♥♥

Kommentarer
Postat av: linnea

älskar dej så grymt mycket gummsan! du betyder mer än vad du någonsin kommer förstå, <3

2011-10-21 @ 21:43:20
URL: http://llinneaaj.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim