nykvarn marknad

Hejsan allesammans!
Vaknade vid 9 imorse med min spinnande sötnos bredvid mig :) så mysigt!
När vi var klara tog vi bilden till nykvarn där det var marknad. Jag skulle egentligen inte följa med men kände att jag ville komma ut och inte bara sitta inne hela dagen som jag hade gjort annars. Så på med kläder, jacka och halsduk och det var verkligen tur att jag tog min mysiga halsduk på mig för det var kallt ute :o
Nu känner man verkligen att det är höst och även om det är kallt så kan jag inte låta bli att älska hösten. Så grymt mysig hösten är! :D
Iaf, gick runt där i nån timme och sen hem igen, köpte brända mandlar också, det är ju skitgott! ;)
Haha nu sitter jag här och nu ska jag ta mig i kragen och ta tag i plugget. Har en svenska novell och en engelska text att skriva tills imorrn så bara att sätta igång då!
Talk to you later, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim