pallar int!

Asså shiiiit vilken lång dag det varit idag!! Klev upp imorse och tog kvart i 6 tåget till järna och jobbet... har gått runt som en zombie hela dagen och vart huuuur trött som helst :( vi gjorde samma saker idag som vi gjorde igår, har bla. bakat mer än 500 kardemummabullar idag. Hur ´jobbigt blir inte det efter ett tag (?) men så är livet som bagare, visst är det kul men inget jag kan spendera resten av mitt liv mer direkt. Min kropp pallar inte att gå upp så tidigt :( jag va astrött idag även fast jag gick o la mig 9 igår, kommer göra det idag också, är skit trött :( menmen har iaf höstlov nästa vecka, så håll ut tre dagar till, det klarar jag! :D har iaf roliga arbetskompisar ;)
Fick även gryyymt ont i mina fötter idag, vet inte varför men måste bero på mina skor och att jag står upp hela dagarna :/ så imorgon får det bli foppa tofflor :D dom är iaf sköna att gå i ;) hahah men nu ska jag tvätta bort mitt smink, duscha lite snabbt och sen lägga mig och kolla på teve och smsa tills jag somnar, puss vi hörs imorrn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim