paranormal activity 3!!!

Hejsan!
Min dag igår då, köpte arbetsskor, och sen kom Linnea. Vi satt inne på cchatroulette som vi brukar göra och apade oss lite :D haha och sen vid 6 tog vi oss till heron city där vi skulle kolla på paranormal activity 3! När vi satt på bussen dit var ajg in och kollade hur många platser det fanns kvar och det fanns då 14 stycken och när vi kom in så va det slutsålt. Men vi väntade i 10 minuter tills dom släppte alla reserverade så då fick vi två platser ändå!! :D HELA salongen var full och ALLA i salongen skrek! Det här va faaaaan den värsta film jag någonsin sett asså, fyyfan! Började gråta ett tag också men vågade inte gå ut ^^ haah kom hem vid 1, satte oss och åt lite och sen somnade vi!
Linnea har precis dragit hem och jag ska börja fixa mig eftersom vi ska iväg på födelsedags fika hos min broder o hans familj :) ska bli trevligt och imorgon börjar jag jobba :(
Puss ♥

SE DEN!! Lovar, ni kommer inte bli besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim