cause you are my heaven

Tjenamors!
Torsdag idag och skola, med endast 2 ämnen fast 2 pass i varje ämne :D haha men ganska chill ändå! De 160 första minutrarna hade vi svenska fast då satt vi mest och sjöng och kliade varann på armarna sådär skönt! :D haha
Sen på lunchen låg vi på tjockmattan i idrottshallen och kollade på när några killar spelade fotboll och sen stog vi på händer lite :D
De två sista timmarna hade vi idrott då vi skulle orientera, shit va jag inte gillar det! -.- Skogar är inte riktigt min grejj, småkryp o grejjer, nej usch!
Jaja, jag, Linnea och Katja hittade iaf 2/10 kontroller så lite stolt är man ju :D haha men sen för att få tiden att gå lite snabbare så filmade vi lite ;) haha men på riktigt humör var jag inte direkt kan man säga, hade sån jäbla huvudvärk som jag alltid lyckas få på idrotten och solen gjorde ju inte saken bättre! Asså bättre att den bara försvinner nu, den är så jäkla jobbig på hösten!
Jaja, nu är jag hemma iaf och har precis ätit, nu ska jag nog kolla på teve lite o se om värken försvinner.. Det är ju fredag imorrn ffs! :D
Hörs sen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim