en "sån där" dag

Ja, hej.
Var inte på så bra humör igår då, fast de kanske ni märkte på mitt sista inlägg. Är fortfarande inte på bra humör, så jävla sur och arg och ledsen o ja, you name it!
Så man kan säga att idag vart en mindre bra dag för min del men man kan inte låta bli att ha roligt i skolan när man umgås med tjejerna, haha så de har inte bara vart sura miner! ;)
Och gash va det finns riktiga gobitar i skolan, riktiga snyggingar alltså! Men ögongodis på dehär eller, aldrig nått mer har jag bestämt nu! Se men inte röra.
Är iaf på lite bättre humör idag än igår och jag känner nu att inget ska stoppa mig från att komma dit jag vill!
Matte provet failade precis som jag visste att det skulle göra och efter skolan drog jag till gymmet och släppte ut all min ilska där så det känns ganska bra nu faktiskt, fast har fortf lust att bara slå nån!!! :D haha så himla argggg!
Jaja nu ska jag göra nått, haha vet inte vad riktigt än. Lyssna på musik och vänta på bättre tider, vi hörs senare eller imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim