förkyld tjej!

Freeedag idag!
Skolan idag igen, haha har vart ganska kul idag faktiskt! ;) jag och katja har spanat in en snygging hela dagen så dagen kunde inte blivit så mkt bättre! ;) hehe första två lektionerna hade vi livsmedelskunskap typ och efter lunch matte. På matten satt jag, katja och elin och skrattade som fan. Vet egentligen inte vad vi skrattade åt men det började med att katja skratta åt något roligt och jag härma henne typ ^^ då började elin skratta åt det och sen satt vi typ alla 3 och skrattade så tårarna rann haha de va så roligt, till slut började även läraren skratta med oss ;) haha så sista lektionen var riktigt seg men ändå skitrolig! Dagen slutade 2 då vi typ blev skiträdda för en stor jävla grön gräshoppa som en kille höll i, haha och så började skattattacken igen ;) så ja, dagen har varrt fylld med skratt och tårar! Nu ska jag börja göra mig i ordning och möta upp mamma och åka till gymmet, hörs mer senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim