god bless the broken road

Jaa, mina önskningar gick inte i uppfyllse om vi säger så och jag mådde inte alls bättre idag än igår, snarare tvärtom! Har vart helt borta i huvet idag, mått illa, stum haha, asså jag har mått fett dåligt! Fick höra va många att jag skulle åka hem men orkade inte, och imorgon kan jag inte va hemma för då ska vi ha kul på kvällen. Men om jag mår såhär på torsdag så blir jag hemma då.
Jaja, nu ska jag iaf lägga mig och vila, är fett trött och vill inte må dåligt! :( men vi får iaf lite sovmorgon imorgon och vi har sån tur och slipper vanliga lektioner imorrn. Istället ska vi umgås alla ettor tillsammans och göra massa förhoppningsvis roliga grejjer!
Men vi får se om de blir så roligt om man inte mår bra men det ska nog funka, knapra ipren och ha ett leende på läpparna även fast man vill låsa in sig på rummet o sova!
Men tänker inte skriva nå mer idag, vi hörs mer imorgon!
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim