hatar att paddla!!

Hejsan! :)
Ögonen svider, jag är trött och förkyld men jag ska vara glad att jag lever! ;)
Skolan idag igen, torsdag och en ganska så chill dag. Svenska de två första timmarna och sen idrott dom två sista! ;)
På idrotten skulle vi paddla kanot och emil åkte runt och skvätte ner alla så jag vart helt dyngsur haha så jävla sur jag blev! Efter skolan åkte man till stan med katja och linnea och fikade på saknade nancy's (♥) och sen gick vi runt lite innan jag och katja tog bussen hem :)
Nu är jag hemma och gör ingenting, funderar på vad jag ska ha på mig imorgon i skolan och har problem (som alltid) och sen är jag ganska irriterad på en jävel i skolan, inget namn som jag tänker ta upp här... jaja skitsamma nu, nu ska jag gå ifrån datan och göra nått annat skojj ;) sova kanske (?) skulle va väldigt skönt nu ska jag tala om för er!
Aja, hörs kanske senare eller imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim