here comes goodbye.

Tjena tja!
Måndag och skola idag, gick riktigt segt tyckte jag!
Va inte alls taggad på att gå till skolan imorse, regnet öste ner och jag mådde allmänt dåligt.. :/ Men jaja drog mig iväg till skolan iaf och dagen rullade på i väldigt seg fart måste jag säga!  Och eftersom jag var så klantig att låsa in skåpnyckeln i skåpet så va vi tvungna att knipsa haha!
Skitsamma, efter skolan hem och käka och nu sitter jag här och har ont i magen :/ inte bli sjuk nu!

Aja, såhär ser min vecka ut;

Måndag: skola
Tisdag: skolan, gymmet (?)
Onsdag: temadag i skolan, "fest" på kvällen
Torsdag: skola, kanske fiska kräftor (?), gymmet (?)
Fredag: gymmet (om inte på tors), chilla ;)
Lördag: inget planerat
Söndag: städa, inget planerat


Saknar våren! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim