I'm done trying

Vad hände?
Vad hände med att hålla kontakten även fast vi skulle börja i olika skolor?
Det var du som sa att alla måste anstränga sig för att lyckas hålla ihop gruppen, konstigt då att denna person är en av dom som inte försöker ett skit...
Jag och Linnea har försökt så jävla mycket, smsat, ringt, skrivit på fb mm men får vi nått svar? Nej. Och om vi får det på t.ex. ett sms så står det, vem?
Vad fan är det för stil? Vilken nivå ligger ni/du på?
"hand i hand, livet ut" vad hände med dom orden, inte ens dom kunde du hålla. Visst, alla fattar att man får nya kompisar när man börjar gymnasiet, det får alla. Men man måste förfan inte skita i sina gamla för det.
Allt de här bevisar bara att vi aldrig betytt tillräckligt mkt för er/dig eftersom ni inte hör av er, hälsar, svarar på våra sms och grejjer. Visst, man kommer inte kunna träffas varje dag som man gjorde när man gick i samma klass, det behöver man inte heller. Men man behöver inte sluta prata helt för det.
Att ta bort "familjerelationer" på fb, ta bort alla taggar som ni är taggade på tillsammans med mig och Linnea bevisar bara att ni inte bryr er. Och vilken låg nivå ni ligger på just nu.
Vi menade varje ord vi sa till er, men efter att ha insett att ni inte bryr er alls så vill jag fan inte ha kontakt alls med er längre. Vi förtjänar bättre och eftersom ni beter er såhär så klarar vi oss fan bättre utan er.
Vill ni inte ha kontakt så fine för mig, jag bryr mig inte. Men kom då inte och säg att ni alltid finns där, och säg fan inte att vi inte hjälper till att hålla ihop gruppen som du redan sagt ett antal gånger.
Är det någon som inte försöker så är det ni, vi har gjort så mycket vi kan.. ni har gjort ert val och det var inte vi.
I'm done trying.

Måste säga att det var kul så länge det varade, men ni verkar inte bry er och då har vi det så jävla mycket bättre utan er.

Linnea, både du och jag förtjänar bättre än dehär.
Jag är glad att vi har insett det nu.
Jag älskar dej ♥


Kommentarer
Postat av: GODISMONSTRET

Du har så jävla rätt carro! vi skiter i dom nu och ser vad som händer, dom är så ute ur mitt liv

Älskar dig otroligt mycket! <3

2011-09-08 @ 18:32:01
URL: http://jonssonbarrn.devote.se
Postat av: YAMI

Tyvärr händer ju sånt.. Men alla ledsna stunder förvandlas till erfarenheter längre fram och det är bättre att personer visar sitt rätta jag så fort som möjligt så man inte slösar tid på så kallade "vänner" som inte bryr sig. Hoppas det ordnar sig snart ! =)

2011-09-08 @ 19:16:52
URL: http://yamiofsweden.blogg.se/
Postat av: Fraj

Det där hände mig också i gymnasiet, det är inget att varken deppa ihop över eller klandra någon för, man växer åt olika håll.

2011-09-08 @ 20:59:01
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim