nu är det fredagsmyyyyys

Idag är det fredag! :D
Första två lektionerna fram till lunch hade vi livsmedelskunskap och lyssnade på låten "fredagsmys" hehe :) till lunch fick vi asgod mat! Shit så första gången typ man inte åkt hem hungrig!
Resten av dagen hade vi också grymt kul, satt och tog massa roliga bilder i lyktan och skrattade tills vi grät med louise, louise, elin, elin, linnea, katja och så jag :D haha shit va vi har roligt tillsammans! ^^
Efter lunchen hade vi matte och satt och pratade om lite roliga grejjer med 2 killar som blev lite irriterad på våra frågor, hihi (a)
Efter skolan åkte man till gymmet där man tränade och sen till affären med mami. Efter det hem och kolla på teve och nu ska jag göra iordning kvällsmaten. Blir en mysig hemmakväll hemma idag men film, tacochips och cola ♥
Imorgon kanske jag drar på bio med Linnea, som det ser ut nu iaf. Annars kanske jag hittar på nått annat skojj med min bebo!
Puss ♥




I will always love you!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim