sjuk :/

Tjenna!
Igår kväll kollade jag på "hur många lingon finns det i världen" ( se den!!) och den var hur sjukt jävla bra som helst, lite sorglig men asgrym! Efter jag kollat klart på den somnade jag runt 12 kanske (?) och imorse vaknade jag runt 9. Gjorde mig klar och åkte med mamma, pappa och lea till skhlm :) Har ju fått min lön men hittade inte så mkt som jag hade hoppats på, bild kommer!
Efter det till mataffären och nu är vi hemma igen, sitter och försöker andas med öppen mun medans jag väntar på middagen! :D haha mina "bihålor" haha eller vad det heter är helt igentäppta så kan knappt andas och är helt röd där dom sitter haha under ögonen typ och det gör ont som faen!!! Skitont haha hoppas det blir bättre till måndag! Men man ska inte klaga, sålänge det gör ont vet man att man lever! ;)
Nu ska jag bosätta min framför teven och våra bästa år tills maten är klar, puss sålänge ♥


haha så söt! och så roliga kommentarer i filmen, se den!


Kofta 199 :- & linne 149 :- båda från ginatricot,
Två baslinnen från hm 49,50 :- styck,
Mascara 119 :- & ögonfransböjare 40 :- från hm :)

Det fick jag med mig hem, inte mkt men jag är nöjd :) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim