ullared - a big no!

Jahapp, kom hem för ett tag sen. Gick som sagt upp halv 4 imorse och åkte till ullared över dagen med familjen och jag kan säga att de inte nådde min förväntningar. Asså shit, folk var galna och det är inget för en person som mig med "klaustrofobi". På teve ser det så mkt större ut och alla bara skiter i alla andra och springer hej vilt. Drar i grejjerna och ja.
Kan säga såhär, jag kommer nog aldrig åka tillbaka dit igen!
Asså alla säger att det finns så mkt och att det är såååå billigt, jag tyckte inte att det fanns ett piss där som man inte kan hitta här i stan, och för det andra så var det trångt som attan. Och när folk håller på som djur så får man panik, seriöst. men jaja ett STORT MINUS från min sida och jag kan inte fatta hur folk kan tycka det är kul att gå där inne, helt stört!
Jaja aldrig igen säger jag bara, puss ♥


ett stort minus från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim