vinter (?)

Hejsan!
Idag är det freeedag! :D hehe fan va jag längtat efter det denna vecka, helt sjukt!
Idag har det vart galet kallt ute, höll på att frysa ihjäl när vi skulle ut och hämta upp kräftorna första lektionen men eftersom det blåste så mkt och ena åran gick sönder igår så vare bara några som åkte ut så jag slapp :D hehe satt inne vid datan istället :)
Har också haft jävligt ont på ena sidan av halsen i tup "senan", helt svullet och gör skitont.. kan knappt röra på huvudet eller lyfta armarna utan att det gör ont, har ingen aning om vad jag gjort ;o menmen så vart inge gym idag pga det men jag hade ont i huvudet och ingen större lust till det endå så.
Ikväll ska jag bara ta det lungt, som alla andra fredagar, är så sjukt trött ju! Så ska nog sova tidigt ikväll och sova riktigt länge imorgon om jag kan! :D hehe!
Men vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim