2 dagar kvar..

HEEEJ!
Usch vilket väder det var imorse alltså, sjukt kallt!
Aja, dagen idag gick sjuuukt segt på jobbet, kan vart för jag "längtade" tills jag slutat. Haha var helt sjukt slut och trött så gjorde typ fel hela tiden men jaja :D
Efter jobbet väntade jag på katja och sen åkte vi ner på stan, handlade lite, träffade på Linnea och sen drog vi till mimmos där vi satt i 2-3 timmar kanske och bara åt och pratade om allt och ingenting. Såg fina rumpor med! Haha men aa, fan vad jag älskar att bara sitta och prata om ingenting, det bästa som finns typ! Jaja kom hem för en timma sen kanske och nu är jag nyduschad, ska strax hoppa i säng då klockan som vanligt ringer 4 imorgon. Men bara i två dagar till för sen är det looooov! :D haha men ska inte skriva mer nu, kanske kommer ett godmorgon inlägg imorgon annars hörs vi efter jobbet!
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim